Webinar PARP dla przedsiębiorców “Zmiany prawne w zakresie samozatrudnienia”, 05.11.

Artykuł przeczytasz w 1 minutę.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na webinarium „Zmiany prawne w zakresie samozatrudnienia”. Webinar odbędzie się 5 listopada w godz.
11.30-13.00.

To wyjątkowa okazja, aby zapoznać się z najnowszymi regulacjami prawnymi dotyczącymi samozatrudnienia oraz umów B2B. Webinarium dostarczy uczestnikom niezbędnej wiedzy na temat aktualnych i przyszłych zmian w prawie, które mogą mieć znaczący wpływ na działalność gospodarczą wielu firm w Polsce. 

Dlaczego warto wziąć udział w webinarium?

Udział w webinarium to doskonała okazja, aby zrozumieć skomplikowane zagadnienia prawne związane z samozatrudnieniem i umowami B2B. Wśród poruszanych aspektów będą m.in.: jak nowe przepisy mogą wpłynąć na działalność gospodarczą oraz jakie kroki podjąć, aby dostosować się do nadchodzących zmian. Ekspert PARP omówi również przewidywane zmiany w kompetencjach Państwowej Inspekcji Pracy oraz kierunki polityki europejskiej, w zakresie legislacji dotyczącej GIG economy. To niepowtarzalna szansa na zdobycie praktycznej wiedzy i przygotowanie się na przyszłość.

Do kogo jest skierowane webinarium?

Webinarium jest skierowane do przedsiębiorców, którzy świadczą usługi na podstawie umów B2B, a także do firm zlecających pracę w tym modelu.

Webinarium jest realizowane, w ramach ośrodka Enterprise Europe Network działającego przy PARP.

Jeżeli chcą Państwo otrzymać przypomnienie o nadchodzącym wydarzeniu oraz link do nagrania po zakończeniu transmisji, zapraszamy do rejestracji poprzez skorzystanie z funkcji Zapisz się

W przypadku pytań związanych z rejestracją i transmisją prosimy o kontakt z Anetą Nagrodkiewicz, pod adresem aneta_nagrodkiewicz(at)parp.gov.pl.

Okno transmisji z webinarium będzie dostępne na tej stronie internetowej.

Tekst za: PARP.

Skip to content